چگونگی طبخ کراکر نازک و ترد

وبلاگ فارسی هزار داستان

چگونگی طبخ کراکر نازک و ترد

کراکرها دسته بندی برخی از کوکی ها خشک و شیرین هستند. آن را با شکنندگی خشک کنید و آن را با هم نازک کنید ، و معمولا بین بیماران دیابتی و کسانی که قند مصرف می کنند ، و شکر معمولا طرفداران زیادی ندارد. ریشه این نوع کوکی در کشور ارمنستان نسبت داده می شود و گاهی حتی اعتقاد بر این است که برای اولین بار این نوع کوکی در ایران دقیقا مثل این پخته می شود! در هر صورت هر آنچه در آن است این است که جایی برای آموزش آشپزی بنابراین من به طور خلاصه و فیل Al قبل از حرکت به مراحل ساخت این خوشمزه در خانه کراکر:
مرحله اول ساخت کراکر نازک و ترد:

به کراکر, شما نیاز به دو نوع آرد: 1. آرد هدف عمومی 2. آرد گندم نصف فنجان هدف کلی آرد را با یک لیوان آرد گندم را در یک کاسه بریزید و حسابی مخلوط تا زمانی که کاملا مخلوط; شما می توانید سعی کنید در این یادداشت که تازه از آردهای مورد استفاده قرار گیرد. یک و نیم قاشق چای خوری نمک دریایی یک قاشق غذا خوری شکر سفید و دو قاشق غذاخوری دانه کنجد قهوه ای در دو طرف شامل آرد ، eBay و تمام مواد خشک را با هم مخلوط کنید تا صاف.

کراکر.
مرحله دوم تهیه کراکر نازک و ترد است:

در این مرحله شما باید با استفاده از آب داغ و دو نوع روغن را به مخلوط مواد را قبل از تبدیل شدن آنها سست و نرم; نصف فنجان آب گرم یک قاشق غذاخوری روغن کنجد و یک چهارم فنجان روغن زیتون را در یک کاسه با مواد خشک را قبل از ریختن و شروع به مخلوط کردن تمام مواد تشکیل دهنده با هم.

کراکر ترد

با یک قاشق یا یک میکسر دست ، یک کاسه از دست خود را به شما کمک کند ، و حساب خمیر را با kneading دکمه هر کجا که شما احساس خمیر به چوب آرد سبوس دار کمی ، نم نم.

کراکر نازک
مرحله سوم پخت و پز کراکر نازک و ترد:

در یک سطح مناسب برای مثال یک تخته چوبی یا یک سطح تمیز, جدول, آشپزخانه, آرد بپاشید و خمیر را روی آن قرار داده "کمی خمیر را ورز" و سپس وردنه به شما کمک کند و خمیر را باز کنید به یک ورقه نازک. یه نقشه ای هست

کراکر خوشمزه

کراکر انگلیسی

برای برش خمیر ، شما باید از برش های غلتکی استفاده کنید که با لبه های دندانه دار روی دست و پنجه نرم می چرخند.(این برش ها نیز برای پخت و پیتزا استفاده می شود) به صورت افقی و عمودی به صورت موازی برش داده می شود تا خمیر به قطعات کوچک مربع یا مستطیلی تقسیم شود.

کراکر.
گام چهارم تهیه کراکر نازک و ترد:

در داخل فر سینی یک ورق کاغذ روغنی بی پایان, پرتاب و کراررهای پخته شده را روی کاغذ روغنی با فاصله شما نیاز به یک سینی در فر تا زمانی که کوکی ها ترد و طلایی رنگ شود.

کیک و شیرینی

بخار با درجه حرارت 350 درجه سانتیگراد گرم کردن و در یک سینی را در طبقه وسط فر قرار داده و "مدت زمان پخت و پز می تواند از 10 تا 20 دقیقه, و این به شما بستگی دارد که آیا شما می خواهید خود را از 20 دقیقه به بسیار ترد و برشته, شما باید خود را ترک و 20 دقیقه در فر. کوکی ها پس از پخت از فر خارج و پس از سرد شدن از کاغذ روغنی کف سینی جداگانه) و داخل یک ظرف مناسب چیده شده برای یک عصرانه دلچسب همراه با قهوه یا چای در خدمت به شما.

(...نوش جان...)

کراکر ترد

* روش اصلی ساخت کوکی و کراکر و همان است که در بالا به ایجاد تنوع در آن و آماده کردن طعم دهنده های مختلف در حالی که شما می توانید خلاص شدن از دانه های کنجد و به جای کاکائو, پودر نسکافه, پودر, و غیره., استفاده از پودر زنجبیل, پودر زعفران کمی یا دارچین.

* اگر شما می خواهید کراکر برای کودکان, رضایت, شما, شکلات, آب و مالش شکلات برای این منظور بازی های هیئت مدیره و تشخیص شیرین استفاده از آن را به روش بن ماری با بخار ذوب و مقداری از آن را روی شیرینی بریزید و کراکر در آن اجازه دهید آن را سرد و شکلات بین آنها است.

* اگر میخواهید کراکرها شبیه یک نت کلاسیک باشند. خمیر نازک است که کراکر ها بدون آن که خود را برش زده داخل سینی قرار دهید و سینی را در فر به ترک کراکر به شکل یک ورق پخت آن بزرگ است. پس از خنک کردن کراکر برگ به صورت دستی به قسمت های مورد نظر ، سربازان مستقر می شوند.

* کراکر را می توان بدون شکر و با مقدار زیادی نمک تهیه کرد و با پنیر خامه ای خورده شد.

سوالات متداول

بخار با درجه حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کردن و در یک سینی را در طبقه وسط فر قرار داده و "زمان پخت می تواند از 10 تا 20 دقیقه, و این به شما بستگی دارد اگر ما می خواهیم شما را تا ترد و برشته, شما باید خود را ترک و 20 دقیقه در فر.

برای تهیه کراکر ، شما دو نوع آرد نیاز دارید: 1. آرد هدف عمومی 2. آرد گندم کامل ، سعی کنید از آرد تازه استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.