شما آیس پک دوست دارید؟

وبلاگ فارسی هزار داستان

شما آیس پک دوست دارید؟

من فکر می کنم که همه کودکان, و همه بزرگسالان, و همه مادربزرگ, و همه افراد مسن, آس پک شما را دوست دارد! تهیه این بستنی خوشمزه که اکنون در سراسر ایران مد روز است و به قیمت خون پدر آقای یخ پک باید اختراع شود ، چندان دشوار نیست....خب ، بهت یاد میدم.یک روز شما حوصله و یا پس از یک مهمانی شام ، به جای دسر ، شما می توانید یک بسته یخ خوردن و لذت بردن از آن!


اول ، شما نیاز به مشخص کنید که یخ بسته دوست دارید....پس از انتخاب شما ، شما را به فروشگاه مواد غذایی برکه ، و یا سوپر مارکت در کوچه ، و یا شهروند در کوچه آمده است....و خرید یک پوند بستنی با طعم دلخواه همان.این یک مشکل نیست اگر شما, همسر خود را, کودک و تمام بستنی دیگر که دوست دارید....برای این منظور ، کافی است که سر کیسه را کمی شل کنید و از همه نوع خریداری کنید. سپس در همان فروشگاه مواد غذایی و یا در همان محل که در آن وجود دارد یک بسته اسمارتیز و یک بسته ویفر(هر عطر و طعم شما می خواهید) یک بسته خامه و کمی از این نوشیدنی که شبیه قرص (تراشه های شکلات) که شما می خواهید برای خرید.

سپس شما به خانه بروید و تمام این مواد، در هر نسبت که دوست دارید (البته ، آیس پک خوب جدا از همه چیز است! مخلوط نسکافه بستنی با سنتی! ما ناراضی خواهد بود!) پور را به یک کوزه مخلوط کن (یکی که در آن ما آب از خربزه) و اضافه کردن برخی از موز خرد شده.در حال حاضر پودر کاکائو یا نسکافه, پودر یا وانیل یا هر اسانس است که شما می خواهم به اندازه کافی( روغن های ضروری موجود در شیرینی سازی محصولات) ...بنابراین در حال حاضر شما در حال هل دادن دکمه .البته, نسبت به طور کامل به شما.اما خوب برای یک لیوان بستنی ، دو قاشق خامه و دو قاشق غذاخوری پوره موز!

هنگامی که همه این است که به خوبی مخلوط شده ، شما آن را در یک لیوان بلند قرار داده و پور یک کرم کوچک با سس شکلات ، و در حال حاضر زمانی که نمی خورند.....

1-بسته های یخ با طعم های مختلف به نوع بستنی و اسانس که استفاده می کنید بستگی دارد!

2-هر آنچه می خواهید ، می توانید به این مخلوط بریزید ، از جمله توت فرنگی در کیها نشت ، و غیره. کمپوت ، آناناس قطعه قطعه ، کرم، شکلات و یا هر آنچه که دوست دارید!

۳-در ضمن این خوراکی شامل بستنی و خامه و میوه و شیرینی.بنابراین بدیهی است که کودکان کوچک (کمتر از یک سال بهتر است برای دیدن) است اما کودکانی که می توانید با خوردن بستنی نیز می تواند خوردن یک بسته یخ!

۴-مادران عزیز ! من خیلی اینجا نوشته ام.چیز دیگری بنویسید !به نظر می رسد که من بیشتر شکم هستم!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.